// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

APE TENGOK TENGOK !
aku amyraa syukrynaa , aku ditaken by nirfan razif yang comel lagi hot , kau nak tawu pasal aku ? bolehhh lahhh 
hehehehe , jap jap kau tutup mate dulu sebelum aku bagitahu
// aku seorang yang baik lagi penyayang
// aku comel lagi cantik
// aku sporting lagi penyabar 
// aku pawer lagi kejam lagi2 bile bersama razif
// aku tak hot
// aku tak ske dihina dikutok 
// aku janji aku takan kutok selagi ape yang aku buat betol
// aku adelah aku
// korang jangan nak tukarkan aku jadi benda laen
// boleh jadi friend korang , lau korang bg kejesame dgn aku ( baik )

hahahah tu jelah kot , kalau ade pape lagi aku bagi tahu ea ? ahahaha nak flying kiss ? bak muke , muachhhh ! 

byeee salam all