// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Aku Nak Puji Nie !
Asslamualaikum , beby pink , ara nak kenalkan kat beby org yg ara rapat , kawan2 ara . tp nie kawan fb lahh ea . araa ske kwn gn dorg kekadg memang menyakitkan hati haha. but its okay lah.. merajuk ? e=alahaii , bende boleh settle lah .


first , ara nak bgtaw name org yang paling ara sayang setakat nie lahh , hubyyy ...

Custom Glitter Text

araa sayang sgt dekat die, nak tahu nape ? sebub kan die kan kan baik :) so loike him so muchh <3 kawan-kawan yang ara sayangg gilee :
Custom Glitter Text

budak ni kan ,ske panggil aku boom pawer !minat betul dengan power rangers die bhahahah :)
dan kemudian nye , tuan puteri ... jeng jeng jeng ..

Custom Glitter Text

haa ni die , die nilah yang suh aku cite pasal die nye kisah -.- kisah ape lah tu. kang hantam cincai aku type kisah kau yangg .

Custom Glitter Text

die nilah yang aku cite tu! buli aku memanjang tp dalam aty ade mutiara :) baik orang nye :)
haha ske kawan gn kau abg !

Custom Glitter Text

ni kawan lama aku, aku takan lupe kawan aku yg comel nehh ! weeee ~

lepas ni pulak , abg2 yang lawak hahah sempoii lah korang! puiii r ! maaf hakim ajes yang ajar meludah sane sini <3 terima kesh korang ! terima kaseh tak bermakna ade something tu -.-
Custom Glitter Text


Custom Glitter Text


Custom Glitter Text


kakak2 ku sumer , maaf lah tak engat name -.- jahat kan aku . sbenarnye ramai kakk2 ni.

aku suke lepak kat sini gomofm ! wachaaa, you know y ? sbb sume sporting :) ahaha ske kawan gn diorang sume, muahh kizz cubitt .


Custom Glitter Text



sekian ~ maaf merapu ! # mood bosan menggelabah !