// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Bencikan Seseorang !!
assalamualaikum ! , ara nak cite something kat korang . hmm perkare ni hanye budak dearhaniey jerr yg taw . korang pena dengar nickname NIRFAN RAZIF? mesti korang penah dengar . yg bajet comel , hemsem , cute wouhhh , padahal takpun . tak wujud pun nirfan razif . kami tak tahu lah sape die tu ken . die pena jadi bf aku lah, tp mule2 memang aku tengok , BAPAK SMART GLER JANTAN NI ! but now dah bertukar kepada BAPAK BODOH GLER JANTAN NI ! hahahaha , baru kreatif word . ngeee . eshh ara geram betul gn jantan tu , dah terang 2 yg die pakai picture indun , still nak pertikaikan . masalah lah , pastu die nak cakap ara bodoh pulak ? why so shitt ? takpaham lah ape function die nak buat perkare bodoh tu , macam terencat akal pun ade. so now , takdelah nak ade perasaan sayang or suke2 kat die lg. dri mule2 memang dah syak pasal die ni, syik nak mengelak bile aku nak kol, bile die agkat kol BAPAK SORE CAM BETINE! dari situ aku mule syakk diie tu .kalau nak tahu die punyer fb NIRFAN RAZIF IV . korang jgn terpedaye okay , naye hidup ! angaukan die nanty padahal muke tu dekat pilipina . hampehh mamat cmnie -.- tp ara taktahu lah die tu laki ke perempuan ! but he soo misteryyyy !

ni lah die ! hmm hemsem , tp entah .... ragu2 ...


p/s : harap2 korang tak terpedaya macam aku, aku terpedaya tak bermakne aku bodoh dengan game dunie .