// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Bulan Puasa Mencabar Keimanan Ku
assalamualaikum :) puss puss . hmm lame tak jumpe , hmm lame lah jugakk -.- aku perasaan sejak pose ni lidah aku terpeleoot taw =) agak kekurangan airliur agak nye . ( tak posa ) hee ~ maaf terpakse umumkan , kang aku makan korang cakap aku tak posa :)

ara ade cite giler ! sampai sekrang sanggup menahan perasaan yg membakar2 , kalau makan cicak , keluar esok pagi konfem hangus terbakar tahu ! ara nak cite pasal sebelum magrib , sebelum kejadian , sebelum berbuke puase ! dengarkan lahh .............

time tu jam menunjukkan kol 6.30 petang , masing2 dalam rumah menunggu laungan azan dilaungkan .bibir semakin kering dan mengelupas ( takposa ) hahah againn ! badan makin lesu dan penat . tiba2 , adek laki aku balik dari sekolahh . tapi yg pelik nye die balek terus masuk dapur , ke hulu ke hilir keluar masuk dapur . tapi time tu tak syak pape, sekali nampak kat dek omak ! abehh , amekk kau ! kene marahh huahuahua~ aku gelakk kan jelah . takmahu menolong , daosa masing2 dek. lepas tu die masuk bilik ,smbil menangis huhuahua ~. 5minit sebelum bukak puasa ,adek perempuan aku ketuk pintu , sbb pintu berkunci. lame punye lame ketuk, die tak bukak2, jadi kiteorg amek keputusan berbuka dulu ( ayah keje ) lepas makan ,mak aku suruh aku pulak pegi ketuk pintu pgl adek aku makan .dekat bape minit jugak aku ketuk .

adek laki aku kalau merajuk ,ape die ckp emg die buat. tu yang aku risau ! budak2 lagi. dah sume kunci aku cube bukak ,tp tak bolehh jugakk. aku dah mula risau ,mak aku datang gn adek perempuan aku tolong bukak kan pintu. aku intai bilik gelapp je. aduhh ! betambah risau ! aku tgk mak aku macam nak nangis dah. aku dah terbayang bukan2 .jadi lepas bape minit tu, mak aku amek keputusan nak bukak pakai pisau. mak aku congkel kat tepi pintu tu m aku gn adek aku tolak tolak tolak pintu tu , TETIBAAA .. zassssssss zapppppp krekkkk !!!!!


Pintu terbukak , gelap jea , mak aku masuk dulu , aku bkk kan lampu. korang tawu ape jadi ???


die tido mati , sambil leleh air liur ! kuang asam punye adek , kalau mak aku takde , aku sepak jea terus , takley biakan lame tu ! ... sabar jeaaaaa ...
hahhaa terbaikk cite ni . ehh aku pantang betul nyusahkan aku, padahl bende tu dekat gn die -.-

sekiann ~