// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

apa yang aku suka ?? PART I
assalamualaikum,morning morning:)hye semua, ape khabar? harap harap hari ni lebih baik daripada semalam kan? hari ni ara nak buat entry pasal " APA YANG AKU SUKA?"before that sorrylah pakai panggilan aku ni okayy? tak terase jan kecik hati okay? haha. benda yang aku suka banyakk, macam korang jugak kan mesti lagi banyak daripada aku. apa yang aku suka?? Paling aku suka, aku suka online, online, dan online.Online tak semestinya kita online facebook or twitter kan.Online buat belog ke,anything lah.Kalau online mesti mood kene okay, takmo bosan bosan.Tapi somestime kalau takda orang nak teman kita dekat facebok and twitter,mesti cepat je rasa bosan betol tak? apa yang aku suka?? aku paling suka makan karipap! tu je kuih yang aku mampu telan dan tak berhenti makannya.haha .tak kire lah jenis ape pun karipap, jenis ape pun intinya. aku tetap makan,kalau aku dapat makan, jangan harap orang lain boleh dapat karipap aku.kalau tak sedap? aku mesti makan habis punyaa! sebab takut adik aku amik. apa yang aku suka?? aku suka message dengan orang dekat phone. phone aku samsung corby tanpa rosak tanpa calar.hahaha. aku tidur pun dengan dia, mandi pun dengan dia. tapi sangat sad lah,dah jatuh banyak kali.Aku pantang jugak kalau phone aku takda mesej masuk.time tu lah aku geram gile, then aku hantar mesej dekat semua orang. Padahal aku bosan,bile dorang balas, aku dah tak balas hahaha .sebab aku bosan gile. apa yang aku suka?? Aku suka minum milo and horlick! tapi aku jarang buat,jarang bukan ape, sebab pemalas,malas nak buat. lg rela minum air suam,dari buat air.kalau nak minum milo,memang tggu mak aku yang buat, kalau tak pun, pegi kedai ordder lah milo.haha, jangan kawin dengan saya. haha.air horlick, jarang minum tapi aku sukaaa! yela, mcm tadi jugak kalau beli pun, aku tak buat. selalu aku dapat minum bila horlick dah nak habis, aku lah orang last minum dan minum sekali je -______- haha adik aku habis kan selalunya. apa yang aku suka?? Aku suka duduk dalam bilik, tak keluar pegi jalan jalan dekat Kl pun takpe, aku lg suke duduk dalam bilik aku, takda sapa kacau, aku buat hal aku,aku tidur. haha. bilik aku sejuk, malam malam pun aku tidur dalam bilik aku, senang cerite tak boleh berpisahh !bilik dah macam syurga aku .hahaha sampai sini jela aku cerita,nak tahu pasal lain dekat APA YANG AKU SUKA PART II hehehe. tau tau tau ! okay byee semua orangg love youu .