// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Aku Pilih Kisah Hidup Aku :)
asslamualaikum :) heee :) hmm ape lagi yang ara tak cerite ea??? hmmp *tengah berfikir* ape yang kita nak kongsi pepagi ni ekk kengkawan??? *berfikir lagi* ape ape ni??? ahaa bodoh nye aku -.- baik tak payahh buat belogg kalau tak taw nak cakap ape -.- haihh , okay korang nak topikk ape? bf ? kawan ? sekolah ? twitter ? or kisah hidup saya? okay lahh ara pilih kisah hidup saya k? memandangkan korang belum kenal rapat lagi, kita kongsi kisah hidup, tapi yang privacy ohh know, i wont tell you >< okay ara dilahirkan pada 14 january 1997 , haaa haa 1997?? ok lepasan lepasannnn........ PMR !hahahaha okay :) ara dilahirkan di selangor klang,hospital ape tahh, tapi yang taw hospital tu fomous, kalau budak klang mesti dia tahu kan. heee:) nanti tanya budak klang taw. okay, ara start sekolah (tadika) bila berumur 3tahun. before that ara ade 3orang adik beradik. only threee !jangan nak menambah 3pun haihh dah cukup letih nak bergaduh. ngeee :)okay ara yang sulung, pape pun pggl kita akak and not along:)pencapaian mase tadika, always dapt nombor satu, bukan nak bajet tapi kenyatttaan, aku bajet pun blog aku, dah name blog, semua bende kita nak cita, sape terasa padan mka tak ke gitu, lg pun aku tak mention sesape kan??? ahaa sambung, okay kire pandai dulu lah kecik kecik, naik je darjah 1? ohhh dah jadi bodoh-.- because of?? entahh banyak main kot, tp perangai ara time kecik, kalau nak pergi sekolah,memang payah ,selalu menangis, yelah kena tinggal dengan mak kan.<< mak cerite kan .ahaa, okay dan seterusnya, bila naik darjah 5, hmmmp saye sedikit pandai sedikitt bodoh. nak taw??? saye pun tak taw lah korang. ahaa.cita cita saye : bak kata saya dekat feq, nak jadi dodododoraemon !sebab dia boleh buat ape aje yang kita nak, dengan sekelip mata, hanya beberapa saat wow. ahaaa :)okay sambung, hobi ?? budak sekarang tak sah kalau tak tidur, hehe full time taw kalau tidur ni. ngeee -.-bongok feq !!!aku bg penyepakk kang-.- sempat lg .heee. okay sambung, time naik darjah 6! time tu lah mase nak siapkan pedang, asah parang, berlatih berperang , mcm mane nak main pedang tu, yelahh UPSR Umur Pelajar Sangat Rendah! ahaa.heee , okay bile dah dah asah ape ape semua, keputusan dapat sikit,only 3A 2B hmm, naik je form 1, ara take bahse arab, so ade 9 subjek kan. okay first time belajar bahse arab, always dapat D youu know ?hmm apetah :( sedihh tau. sebab ara dari darjah 3 terus stop sekolah agama, tulah tak pernah belajar arb tu. sangat sedih, takpe kalau kita belajar and berusaha dapat jugak kan?? betul tak?? bile belajar 2tahun, alhamdullilah dapt lah jugak A, keputusan paling tinggi dalam 3tahun ni pun ,takat 5A 3B 1C Alahaiii sedikit je kannn ? now dah habis dah berperang cuma tunggu keputusan, and now duduk rumah goyang bontot goyang kaki goyang tangan , habis semua goyang ahaaa. sampai sini jelah ponekk tangan den haaa nak membebel sensorang tapi orang tak bace -.- ahaaa byeee assalamualaikumm jumpa nanti lagi