// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Gambar HOTSTUFF ke ni ? aha bukan lahh awok
Assalamualaikumm :) dan selamat pagi.korang semua sehat ?? berape hari ehh tak bukak belogg ni ?heee.okay ara dah kemas kemas dah belog ni, dah sapu sapu, dah mop mop, dah lap lap bagi bersih jangan ade yang datang bagi kotor ini punya belog ye? okay jemput lah dduk semua hee. okay dari yang kita tahu ,budak spm tengah berperang dengan sejrah ye hari ni? aha pape pun selmat berjuang and goodluck, fighting fihgting :0 aha okay okay, nak taw tak araa tgh on diet :( nak kurus sikett ehehehe . okay lupekan yang tu, okay kite nak beborak pasal ape ekk ?? aha sebelum tu kepada pembaca yang ade twitter mehh lahh follow twitter kita http://twitter.com/MissAmyyraSmith 
ahahaha
semalam kan araa bosan (malam) so ara ckp dekat ayah cmni "Abah ,kakak nak main telipon abah kejap tau" -"nak buat ape? abah tengah cas phne tu"- "alaa kejap je taw abah" ahahaha okay memang aku degil, baru tahu ? takpe aku cerite .yela memang lah aku nak amik, telipon phne samsung galaxy, memang semua orang nak main kan kan .aku amek sebab aku nak snap pict, tu lah kerja aku bila aku bosan ,kaurang nak tgk hasil nye ?? kejapp taw sayang .



ahaa ni lah hasil nye , jadi tak jadi tak ? yela tgk camera lah kan ,thats why sekarang orang snap pict with camera yang high quality nyaa taw , korang cube lahh :) btw aku rase aku mule suka pada warna merah ahahaha .ngeee cantik tak ?? ahaha bg aku muka sengai je ni ngeee ngeeee . sayy red !! yoooo lahai gedik, tapi sesorry lah , bibir aku memang besar , ape boleh buat, tak buat cucuk botok ke ape, original lips okay ?? seksi jugak kan *perasan jap k* jangan marah hasil seterusnya



okay inilah yang dipanggil minah senget -.- ahaha sengai nye muka aku, aku pun naik menyam pahh , ehh btw tu tudung shawl baru taw :) ayah aku belanje :) beli dekat shah alam , sabtu ahad ni ayah aku ajak keluar jalan jalan lagi, sabtu ahad lepas kiteorang shopping habis ahaha ,yela lepas pmr ,aku tak keluar pergi memane pun , i love you dad, my dad is sooo caring about me and my sibling . heee, kalau diemarah aku aku tak kesah lahh :) heee :) hmm agak nye mak aku beli tak ea tab ? die cakap nak beli tab 10.1 tu . nak buat kerja , maklum lah cikgu -.- errrr garang -.- hahahhaa takpe cikgu ni lah yang caring :) dan bertanggungjawab ! kan . heeee kalau aku jauh dengan mak ayah aku, aku mestu menangis ,even pergi lawatan dengan kawan kawan .entah hati aku mudah tersentap skit . heeeee
okay all tu je k :) byeee