// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Siapakah Dia ?
Assalamualaikumm :)before that, bismillahirrahmanirahim .
Araaa nak tunjukk kan satu bendaa, supriseee !

Siapakah dia ????? klik sini

Hahaha bukak and follow kay ? Mane ara kenal ? Pakwe ? Crush ? 
"Noo lahh dear, tu myy adeq yayang haha" hhe jomm cerite pasal die ,bukan kutuk k ? Nak cakap belakang jeee .

Nama : syazwan (tak pasti)
Umur : 14tahun (mungkinn lah ,was was)
Stay : damansara damai (kat mnaa haa ?)
Status : couple with intan (untungg lah, terlepassss)

Tu je yang aku tau pasal die, "kenal macam mna?" Araa kenal die dekat twitter je pun ,time tu die tweet dengan mirahudsons, so aku yng mengatal pegi follow die hahhaa.and die pun agak gatal gak opps. K first kenal kan, araa rase "alaaahhh budak ni kerekkk je !" Hahhaa dah lah mintak whtapps haha, aku mne ade ,then kenal kenal dari situ, and aku lupe macm mana boleh dapat numb die???? Ehh sumpahh lupa. 

Describe him : dia baikk, mule mule kenal aku nyampah dengan die, tp araa taw die baik, loving hahaha mudah suka kat orang, suka layan perempuan, suke whatapps hhahaha tapi takpe, tu yang buat aku syng die :* aummmm 

Thendd budakk , puas ? 

P/s: harap harap takde perasaan suka or minat die lahh