// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

happy sampai demam
assalamualaikumm korang semua :0 haishh haishh berhabuk.*tepis sarang labah* haha,mesti korang tahu kan, semalam pmr result keluar?? aha, okay ara nak cerite 3hari sebelum hari nya ambil pmr result..hari pertama, ara dah start batuk batuk ,sampai mcm nak nazak pun ada :'(kan kan, jujur ara ckp setiap hari ara pikir pasal pmr result ni, cuakk takott, nervous kot!!! sumpah !, and everyday jugak ara cakap cakap dengan mak da ayah "abah, macam mne kalau akk dapat teruk?" abah jawab "hmm redha jela, kite nampak mne kelemahan kita kan" ara tnye mak pulak "umi umi, macam mne kalau akak dpt result teruk?" mak jawab "nak buat macam mne kite terime jela, usaha dah usaha tu yg kite dpt" fuhh tapi aku sedih gak kalau tak dapat nak happykan mak ayah aku kann.. ehh aku?? ke araa?? memane jela ok?? hahah so hari kedua, aku ulang lagi soalan yg same even time tu dekat seremban beli barang mak, aku simpan lg lepak dengan ayah aku cerite pasal pmr, hehe, aku imbas balik soalan soalan yg aku target , tp yg aku konfem yg A ada 4 je, pendidikan islam , bahasa arab , sejarah , and geografi.. so aku target . 5a, 6a, or 7a jeee ...hari pergi dengar ceramah ustaz azhar ,*malam tau ,aku dgr perbualan mak and ayah aku , "kalau tak dapat keputusan baik, kite terime jelah bah kan" hmm so sad, lg bertambah takot tau :"( and hari last sebelum amek keputusan ,18 haribulan 12 :)hari tu , makaihh dari pg sampai petang bontot aku tak senang duduk ahh, makan pun termenung, mandi pun taknak mandi hehehe.. entah macam aku diam je haritu, haishh dah lah mak aku belikan beg sekolah mahal, belanje kfc, serbe salah kalau aku tak dpt result baik kan??? haaa bile time malam ,aku tweet with sabrina and semua batch 97. takot giler do !aku whatapp dengan boyot, boyot ckp mesti okay pnyee...so aku rilex, mujur lah malam tu dpt tidur dengan nyenyak tau, lepas 2malam tak dapat tidur.. hehe... *malam sebelum keesokan amik keputusan... aku ada mimpi something malam tu, tapi mimpi tu sekejap je, really .aku mimpi ramai org happy and senyum kat aku. dalam mimpi tu aku happy sgt sgt. serius aku ckp.. heee. so lepas mimpi tu terus aku tak mimpi pape, sampai lah esok mak aku kejut bangun, bile kejut bangun solat subuh, mata aku takley nak tido dah, so aku tweet dengan batch 97 lg, heee dorg say goodluck nty, mesti ramai tak sabar nak tahu kan.hahahhaa so pukul 10 aku ajak ayah aku pegi sekolah, adik perempuan aku yg teman kan aku, ayah tanye "nak abah tunggu tak??" aku jawab "takpayah lah bah, balik lah, kang dpt keputusan teruk mcm ner?" ayah aku pun balik, lama jugak nak tunggu keputusan ni keluar kan, aku dah la demam dari mlm td , giler ahh !maybee demam takot...so tnggu punye tunguu .... *jenggg jengg jenggg start lah majlis pmr reuslt tu, then cikgu umumkan siapa yg dapat straight A ,nama aku??? memang tak lahhh ...hahhaa 9A saufi and amirul ariff hahaha, congrate korang :P *bangga ...hahhaa, dah hbis umumkan tu, bru lah aku pegi amek result dengan guru kelas aku, fuhh deba , mak aku dah la kat blakng cikgu, aku pndg je mak aku, tetibe cikgu sebut "AMIRA SYUKRINA" aku pegi ah dekat meja, sign ape semua, cikgu ckp "TAHNIAH" aku ehh ?? hahaha.. aku pun cepat cepat pandang slip aku, apakk ahh first aku tengok gred C sains ?? adoiii... lepastu mule lah aku kire A aku tu, okay aku dapat.... *7A 1B 1C hahaha :) c tu cacat sikit, lepastu aku crik family aku, aku tgk mak aku nnges ,ayah aku tanye dapat berapa , aku jawab "7a" hehehe aku gelak ....then mak cakap "okay umi tak marah" aku pun yess yes, adik aku senyum je :) fuhh lega okay, untuk kawan kawan aku, congtare jugak korang taw, tahun depan boleh buat lg :P that all byeee