// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

muahhh
Assalamualaikumm :)hey semua *buat muka sangap duckface* hahaha. Dah lame aku tak update, ehhh tak usik blog cute miut aku haha.aku ade je lah, aku kan pakai galaxy tab 10.0 *buat muka bajet* haha menyampah kan reaksi muka yang aku buat. 3hari lepas ,rumah aku full with sedare marah, nasib baik rumah berkembar, kalau tak aku tak tahu lah, dok menyempit agak nye, dah senak .hhaha, emang first tu aku macam haishhh !!!aku tak ske org dtg rumah aku, takley nak dok rehat rehat hahaha... then hari ni diorang dah balik, i will miss them, *muka sedih ala ala nora danish* hahaha :) sepanjang tu aku dok whatapps je dengan wan -.- haritu gaduh bapk ahh, aku rase nak pijak pijak je, bengang do !!!btw lupekan jela, heh sayang kat aku lettew kan ..haha ... Btw i would like to tell you that , im still single *sad story* huh,tak laku ??? Tak kot haha.... its okay, pelik jugak wan tak bagi aku kapel hhaha kelakar okayyy... aku sunyi ni ....